29 November 2017

Trend It Up △ Pop Lashes Khol mascara


Ukoliko vašem oku treba samo nijansa da zablista i dobije dimenziju elegantno-nenametljivo-zavodljivog pogleda, onda ste na pravom mjestu! Priznajem, jedna sam od žena koje obožavaju šminku. Volim kako različitim artiklima dekorative mogu naglasiti, ili poboljšati što želim, a što sam starija nekako me najviše veseli postići jednostavan, ali upečatljiv, zdrav i odmoran izgled. Nikako se ne branim od full face makeup-a, ali budimo realni- kao mama šestomjesečne curice kojoj se budi sve veća želja za puzanjem, igranjem, skakutanjem i ostalim vragolijama, baš se svakodnevno ne mogu baviti eyelinerom, šljokicama i nekim super-duper trendi stvarima. Dakle, kad posložim prioritete, moj makeup svodi se na adekvatnu podlogu, korektor (jer podočnjaci), rumenilo i highlighter (koji radi čuda kada delujem umorno), maskaru i eventualno ruž. Nedavno mi je, u okviru PR paketa brenda Trend It Up, stigla i maskara- točnije: Pop Lashes Khol mascara, za koju mislim da će se svidjeti ljubiteljicama prirodnijeg makeupa na očima. 
Pop Lashes maskara dolazi u standardnom pakiranju, na kojem se ističu metalik magenta slova. Djeluje jednostavno i funkcionalno. Ispod poklopca krije se držač s četkicom koja je zanimljivog dizajna. Ništa do sada neviđeno, ali je zanimljivog heksagonalnog oblika, čekinja izrađenih od silikona. Četkica je inače roze boje- ako je nekome ovaj detalj bitan :), ali se to slabo primjećuje s obzirom da je uvijek prekrivena maskarom (ja sam primjetila slučajno). Ako ćemo o funkcionalnosti, četkica jako lijepo obuhvati većinu trepavica, te ih prekriva maskarom u jednom finom sloju koji daje efekat ne previše naglašenog, izgleda koji će samo malo naglasiti postojanje trepavica :) Formula maskare ne obećava nadrealne, wow performanse i to mi se dopada. Držali su se ''high impact'' složenice, što konačan izgled na trepavicama i opravdava. Maskara se može nanijeti u onoliko slojeva koliko će odgovarati željenom izgledu, a ja se odlučujem uvijek za dva jer tako postižem naglašavanje duljine i volumena. U periodu nošenja, nisam primjetila opadanje (trušenje) ili precrtavanje na predio ispod obrva, a ne mogu reći puno o razmazivanju jer sam se već ispraksirala i rijetko mi se koja maskara razmaže :) (jedino ako je baš teški FAIL). Također, na moje osjetljivo oko maskara nije djelovala iritabilno. Kao što sam i na početku teksta napisala, ukoliko svoju šminku želite svesti na jedan minimalistički, ali primjetno uredan izgled, ova maskara je odličan dodatak. Istaknuti će i mrvicu naglasiti prirodnu duljinu i volumen trepavica, tako da oko dobije dimenziju fino uokvirenog makeup look-a. Na fotografiji niže je i moj swatch, maskare nanesene u dva sloja.
Znate da volim vaše komentare i iskustva sa istim proizvodima, pa ukoliko ste već isprobale Pop Lashes maskaru, pišite mi kako vam se dopada. Ako ne, je li vam zanimljiva za probati? :)

*PR proizvod (više o uvjetima recenziranja PR uzoraka pročitajte na About This Blog stranici)

Do narednog puta!




SHARE:

2 comments:

  1. Na tvojim trepavicama maskara uopce ne izgleda lose. Mojim trepavicama treba neka maskara koja ce ih produziti, dati volumen i jos po mogucnosti zadrzati uvijenima nakon koristenja uvijaca (znam, uopce ne trazim previse).

    ReplyDelete
  2. imam 8 otvorenih maskara haha
    sad zadnja od Catrice koju sam kupila mi je još i naj. stalno sam u potrazi za dobrom maskarom..
    ovu nisam probala,ali sigurno hoću..
    kad padnem negdje na 4 otvorene maskare haha

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig