8 November 2017

BEAUTY BOX △ LISTOPAD 2017.


Posljednje tromjesečje ove godine odlučila sam eksperimentirati! Što s nekim regularnim, životnim stvarima, što s kozmetikom. Odvažila sam se na tromjesečnu pretplatu jedne od domaćih beauty kutija, a između dvije dostupne izbor je pao na Beauty Box i to iz nekoliko razloga:
* proizvodi u ovoj kutiji se ne ponavljaju (makar ja nisam primijetila), češći su u travel size pakiranju nego u tester pakiranju, a sadržaj kutije po pitanju različitosti u primjercima nije nepravedno različit (primjer gdje se u jednoj kutiji nalazi tester žvakaće, a u drugoj full size gel za tuširanje- toga nema)
* praktičnost proizvoda
* zanimljivi brendovi
* subjektivni moment; beskrajno ljubazne djevojke iz Beauty Box-a već su me nekoliko puta obradovale, stoga sam osjetila nekakvu potrebu ostati im lojalna (zbilja su mi uljepšale tri čudnovata mjeseca) i odabrati upravo njihov proizvod.
Cilj mojeg ''izleta'' u avanturu pretplate na ovakav beauty sadržaj bio je potaknut i nedavnim razgovorom s prijateljicama u kojem smo razmijenile mišljenja oko isplativosti sličnih sadržaja, te efekta iznenađenja. Jer budimo realni, svatko za uloženi novac želi dobiti nešto posebno, lijepo i korisno. Neki se ljudi neće složiti s konceptom pretplatničke kutije, uz tvrdnju kako je isti bacanje novca i da je pametnije kupiti ciljani, željeni proizvod, nego se igrati sustavom pretpostavki i pokušaja- s čim se djelomično slažem. Ali eto, mene je jako zanimalo kako ću se osjećati i koju ću korist imati od pretplate na tromjesečno izdanje. Ukoliko ste za, vodim vas u avanturu! :) Samo imajte na umu da ću u postovima na temu Beauty Box-a dijeliti svoje osobno mišljenje, da će mi se svidjeti, ili manje svidjeti neke stvari koje vama jesu, ili nisu zanimljive. Pokušati ću biti objektivnija i praktičnija, a vi ćete mi u tome pomoći u komentarima :) Pa krenimo!
Ušuškani u prepoznatljivi flis papir, u kutiji su me dočekali sljedeći proizvodi:
1. APISTAR/APIPHARMA Premium Line Cvjetni med s medljikovcem: iskreno, nešto što sam najmanje očekivala u jednoj kutijici za ljepotu :) ali ne mogu osporiti prekrasno pakiranje koje djeluje kao odličan izbor za, eventualno, pokloniti nekome za koga znate da voli med, ili uživa u toplom čaju zaslađenom žličicom ovog slatkog blaga. Oduvijek sam bila vrlo otvorena po pitanju prisutnosti prehrambenih, ljekovitih i medikamentnih proizvoda u beauty box-ovima, pa se ne bih ponavljala. Mišljenja sam da im tamo nije mjesto jer smo svi različiti i ja osobno smatram neumjesnim poklanjanje i biranje takvih proizvoda osobama koje načelno ne poznajem. Ali opet, to je moj stav i ne moramo se slagati oko istog :) Cvjetni med s medljikovcem dolazi u punom, originalnom pakiranju od 250 gr, a regularna cijena iznosi 29,90 kn.
2. AFRODITA COSMETICS 100% SPA mlijeko za tijelo; jojoba i shea maslac: Proizvod koji je osvjetlao obraz ovomjesečnom izdanju Beauty Box-a :) Obožavam Afroditu i sve proizvode ove renomirane kozmetičke kuće. Smatram da imaju izvrsnu tradiciju koja odlično prati i razvija inovacije u proizvodnim tehnologijama i nerijetko ih preporučam. Spa mlijeko za tijelo upakirano je u prekrasnu ambalažu na pumpicu i divno djeluje na polici u kupaonici. Koristim ga iza svakog tuširanja i moram priznati da je na mojoj suhoj i osjetljivoj koži tijela jako ugodnog i hidrirajućeg učinka. Gusto je i malo mu treba vremena da se upije, ali je koža nakon poput baršuna, mirisna, svilena, divna. Zbilja jako dobar proizvod! U kutiji su se mogli pronaći Nourish Gold (moj primjerak), Detox ili Firming Therapy. Proizvod je došao u punom, originalnom pakiranju, čija je cijena 38,99 kn za 250 ml.
3. ZIAJA krema za ruke s proteinima svile i provitaminom B5: ovo je jedan od brendova koje u drogerijama inače zaobilazim. Ne dopadaju mi se njihove kreme za lice, micelarne vodice, a niti mlijeka i losioni za tijelo. Imaju to nešto što me jako iritira, nikako da se upiju, proizvodi namijenjeni licu me peckaju, izazivaju svrab i crvenilo (makar 90% onoga što sam probala), a poseban... recimo- hate imam za mirise koje dodaju u mazalice. Jednostavno, ne mogu ih podnijeti. Ovo je stvar osobne preference, stoga imajte to na umu. Kad sam ugledala njihovu kremu za ruke, malo sam ostala razočarana, ali! Iznenadila sam se jer se ova krema može uvrstiti u onih 10% Ziaja proizvoda koji su mi ok. Nije jako namirisana, a sam miris nije neugodan. Brzo se upija, što mi je vrlo bitno, a kožu na rukama ostavlja svileno nježnom. Pakiranje nije praktično za (moju) torbu jer je duguljasto, ali za pokraj kreveta, ili kućnu upotrebu :) - taman! Krema za ruke u jesen i zimu nikada dosta! I ovaj proizvod došao je u originalnom pakiranju od 100 ml, a cijena je 12,90 kn.
4. L'oreal Mythic Oil šampon i maska za kosu: namijenjeni normalnoj do tankoj kosi, te revitaliziranju i jačanju iste. Oba proizvoda probala sam prije, kao i verziju za suhu i oštećenu kosu i bila sam zadovoljna. Cijena za 250 ml šampona iznosi 110 kn, a 200 ml maske, 174 kn. U kutiji su se pronašli testeri navedenih proizvoda u količinama od po 10 i 15 ml.
5. Violeta We Care papirne maramice: Violeta je brend koji se često pronalazi u Beauty Box kutiji, ali nisam primijetila da se proizvodi ponavljaju. Iz širokog asortimana papirne galanterije za osobnu i kućnu higijenu izdvaja se limitirano izdanje maramica namijenjeno obilježavanju Dana borbe protiv raka dojke. Inače volim Violeta proizvode i od velike su mi pomoći u ''pecanju'' balaca, bljucka, slinčeka i ostalih tekućih radosti koje luči jedna beba hahaha xD Osobno, u rezervi uvijek imam njihove papirnate ubruse i higijenske uloške (TMI? khm...), a ovo pakiranje maramica je već na pola potrošeno, negdje u torbi :) Cijena za pakiranje iznosi 1,99 kn.
6. L'ANGELICA Depurativa čaj: biljna čajna mješavina dodatak je prehrani koji sadrži kombinaciju sikavice, paprene metvice, sladića, te potiče prirodne procese pročišćavanja jetre i cjelokupnog organizma. U kutiji su se pronašle 2 vrećice čaja, taman za pomiješati s medom :) Ponovo, nisam za dodatke prehrani, vitaminske ili bilo kakve detoxi/relaxing pripravke jer smatram da je to stvar osobnog izbora. Čaj neće nikome naškoditi, ali nisam oduševljena. Puno pakiranje sadrži 22 vrećice i košta 29,90 kn.
Moji favoriti iz listopadske kutije su Afrodita mlijeko za tijelo koje je fenomenalno za zaključiti jedan radni dan, te Ziaja krema za ruke. Baš me je ugodno iznenadila jer ispunjava sve što od jedne kreme za ruke očekujem- njegu i brzo upijanje. Ok proizvodi koje ću (ili već jesam ;)) iskoristiti su primjerci šampona, maske za kosu, te papirne maramice. Ono što ću proslijediti dalje su med (koji inače volim, ali ga kupujem od provjerenih pčelara) i čaj. Lagala bih kada bih napisala da me je ova kutija ostavila u WOW raspoloženju jer, ruku na srce, Beauty Box je imao daleeeeeko boljih izdanja. Nisam razočarana, ima tu super stvarčica, ali sveukupan dojam bih opisala kao MEH. Isprike, nemam bolju riječ (mlak?). Ukupna vrijednost proizvoda u listopadskoj kutiji iznosila je 103,95 kn, dok je cijena kutije iznosila 99 kn. Dakle, u ovom slučaju vrijedi tvrdnja da bi bilo puno pametnije samostalno odabrati proizvod(e) za gore spomenuti iznos. Ja sam sigurna da je inspiracija za ovo izdanje bila mrvicu demotivirana lošim vremenskim prilikama i sveukupnim jesenskim gloomy raspoloženjem :) Ali više vjerujem u cure i u to da će u naredna dva primjerka do kraja godine zablistati! I dok se mazuckam prekrasnim mlijekom za tijelo i Ziajinom kremom za ruke, čekam kraj studenog kada vam ponovo tipkam dojmove. Pišite mi u komentarima svoje utiske i što mislite o ovakvim konceptima. Što vam se najviše dopalo u listopadskom Beauty Box-u? 

Do narednog puta!


SHARE:

2 comments:

  1. Meni se u ovom tvom boxu jedino svida Afroditino mlijeko za tijelo a za med i ostale prehrambene proizvode se totalno slazem da nemaju sta raditi u beauty kutijicama. Cini mi se da im je ovo jedna od losijih kutijica ali nadam se da ces se vec iduci mjesec ipak malo ugodnije iznenaditi i razveseliti proizvodima.

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig