7 December 2016

DRUGSTORE TRENDING ||| GARNIER SKIN NATURALS MOISTURE & FRESHNESS TISSUE MASK

Ako govorimo o drogerijski dostupnim maskama za lice, ja sam od onih vrlo probirljivih individua kojoj retko šta u celosti odgovara. Brend kome se često vraćam je Afrodita (konkretno, WHY maske), dok ostale isprobavam onda kada se osećam avanturistički :) Najdraže su mi recepture iz sopstvene kuhinje, maske spravljene od ventilirane zelene gline, čaja kamilice, ili one s efektom pilinga u koje mešam mlevenu kavu, med i grčki jogurt. Nekako sam lenja i nemotivirana nanositi ''kupovnu'' masku koja nema nikakvog efekta, osim onog placebo, ugodnog (lažnog) osećaja da sam koži pružila nekakvu negu. Aktuelan trend sheet/tissue maski za lice preneo se i na naše prostore, a u drogerijama je dostupno nekoliko varijanti. Celi koncept deluje poprilično interesantno, ali ne dajte se zavarati: sheet/tissue maske nisu alternativa vaše najdraže, tradicionalne maske. Naime, ovaj koncept zasniva se na ''maskiranju'' posebno izrađenom tkaninom (na bazi pamuka ili gusto tkane papir-like baze), bogato natopljenom u formulu na bazi seruma, sastava koji ovisi o nameni same maske. Ogromna prednost tissue maske je ta što dolazi u posebnom pakovanju, čista i higijenski zaštićena, a jednom otvorena mora se potrošiti, tako da nema one opasnosti od kontaminacije, kao što je slučaj kod klasičnih, kremastih maski za lice. U današnjem članku pišem vam svoje iskustvo s popularnom Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness tissue maskom.
Ova maska namenjena je pojačanoj hidrataciji, te pročišćavanju normalne i mešovite kože. Iz Garniera tvrde kako će maska, redovnom primenom, na kožu imati osvežavajući učinak uz efekat skupljanja pora, a to je nešto što nas sa vidljivim porama uvek zanima. No, ne zavaravajmo se. Pore će delovati normalno, skoro nevidljivo, samo u slučaju pravilnog i redovnog održavanja čistoće lica. Svakako, u tom slučaju maska je samo dodatni plus, ali ne možemo očekivati čuda od jedne maske ako se nismo potrudili s lica ukloniti ostatke šminke svako veče, bez iznimke, te koži obezbedili adekvatnu negu. Moisture + Freshness maska krcata je ekstraktom zelenog čaja, hijaluronskom kiselinom i hidratantnim serumom, a jedan sheet/tissue ekvivalentan je količini hidratantnog seruma koji na kožu nanesemo kroz jednu sedmicu.
Moje iskustvo: Kao neko s poprilično osetljivom kožom, jako pazim na sastav i isti iščitavam i po nekoliko puta pre kupovine, naročito ako proizvod dolazi u kontakt s okoloočnom, te regijom oko usana. Ova maska visoko na popisu sastojaka sadrži vodu, glicerin (koji stvara barijeru, čuvajući hidrataciju u površinskom sloju kože), agens antiseptičkog delovanja, ekstrakt iz listova zelenog čaja, što se momentalno i oseti na licu, po nanošenju. U sastavu su i ostali sintetički delovi i spojevi, hijaluronska kiselina, a na samom kraju popisa nalazi se i parfem (nešto što ne volim i što moja koža ne toleriše najbolje). Masku sam koristila u dva navrata, a ponovljena kupovina je najava za pozitivan učinak koji je imala na moju kožu. Prvi susret s ovakvom kreacijom bio je dosta zanimljiv, ali ne mogu se požaliti na komplikovano nanošenje ili bilo kakve probleme prilikom aplikacije. Maska je presavijena na 4 dela, a pri dodiru s prstima osetila sam koliko je bogato natopljena u serum! Prebogato, ali bez curenja. Masku sam razložila, odnosno razmotala tako da dobijem njen pravi oblik i mogu vam napisati da je veličinom skroz okej i za manja i za veća lica, s tim da će osobe manjeg lica imati viška koji će završavati na kosi :) Elem, maska se nanosi tako što se deo zaštićen plavom folijom okreće ka spolja. Ja sam je ''zalepila'' na lice od čela ka bradi, pazeći da otvori budu na za to predviđenim mestima (oči, nos, usta). Nakon aplikacije sa spoljašnje strane uklonila sam zaštitnu plavu foliju i ostavila masku da deluje 15 minuta, koliko je i napisano u uputstvima. Odmah sam osetila ugodan efekat hlađenja (okej, logično jer na licu imam mokru masku i hodam po kući, ali efekat je baš prijatan), osveženja, probuđenosti. Ono što me je u početku brinulo jeste efekat i intenzitet dodanog parfema, ali miris je zbilja jako nežan, jedva primetan, po zelenom čaju. Zanimljiva mi je bila sluzavost seruma kojim je maska natopljena, ali mi je bilo drago što se isti nije slivao svuda uokolo, niz vrat :) Niti u jednom trenutku nošenja maske nisam primetila iritirajuće momente peckanja, svraba ili iritacije očiju, iako je maska zbilja blizu oka. Po isteku 15 minuta masku sam uklonila i bacila, a na licu je ostao bogati sloj seruma, i dalje sluzavog, koji sam lagano umasirala u kožu. Uputstva kažu kako se višek može odstraniti blazinicom, ili utrljati, a ja sam se odlučila za opciju #2 samo kako bih u potpunosti doživela efekat ovog tissue čuda :) Sadržaj seruma upija se relativno brzo, koža je lagano lepljiva, ali divno osvežena i primetno elastičnija, napetija u smislu postizanja efekta dodatne punoće i gipkosti, bez crvenila, bez linija, tačkica i sličnog. Lepljivi osećaj nestaje u roku od 10 minuta. S obzirom da sam masku nanela ujutro, pre šminkanja, moram vam napisati da je u funkciji pripreme kože za šminku savršena! Bolja od meni trenutno najboljeg primer-a. Glicerin tako lepo zaključa vlagu, koža je divno zaglađena, pore su i dalje tu, ali jedva vidljive, čiste i lice je apsolutno blistavo! Puder klizi, divno se blenda i jako dobro izgleda na licu satima nakon nanošenja.
S oduševljenjem, ali imajući na umu kako se radi o eventualnom placebo efektu, ubrzo sam ponovila kupovinu, te postupak nanošenja, ali efekat je bio jednako zadovoljavajući. Kao što sam napisala, ova maska nije tradicionalna hranljiva, pročišćujuća ''I'll kill them acne, pimples and scars'', već dopuna hidrataciji i postizanju efekta zdrave, negovane kože. Skrenula bih pažnju na poseban oprez kod osoba s kožom sklonom aknama jer ove maske imaju tendenciju pojačati osećaj iritacije na postojećim ožiljcima, naročito one tissue maske s efektom zagrejavanja. Garnierova Moisture + Freshness maska hladi, ali svakako imajte ovu informaciju na umu pre kupovine. Nekome će se učiniti kao bespotreban luksuz, ali zbilja deluje i radi ono čemu je namenjena. Makar u mom slučaju. Definitivno je planiram kupiti u količinama koje će mi omogućiti periodično korišćenje, jednom u desetak dana, jer mi se dopada konkretan, vidljivi efekat i lepša dimenzija lica :) Garnier u ponudi ima i Moisture Bomb tissue masku, a obe su dostupne u drogerijama (ja sam svoje kupovala u DM-u po ceni od 14,90 kn za jednu masku). 

Pišite mi, kako vam se dopada koncept tissue maski i jeste li ih već isprobale? Preporuke? :) Ukoliko ste isprobale upravo Garnierove opcije, volela bih da svoja iskustva podelite u komentarima ispod.

Do narednog puta!


SHARE:

14 comments:

  1. Uuu, bas si ovo dobro opisala. Obozavam maske u kesicama, ali do sada nisam probala ni jednu sheet masku. Ali posle ove recenzije definitivno uzimam ovu Garnier. Inace volim Garnier cistilice za lice, tako da u nekoj meri imam poverenje prema ovom brendu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je ako jesam :) Mene je zbilja oduševila, a ti javi kako ti se čini nakon što je probaš :)

      Delete
    2. Samo da javim da sam kupila, i da sam se vratila da jos jednom procitam recenziju 😊

      Delete
    3. Super. Sad ja čekam tvoje dojmove :)))

      Delete
    4. Meni su garnier gelovi djelovali grozno na kozu, dobila sam opekotine i rane na licu (ne prevelikog stupnja ali ipak su bile jako ruzne i bolne) stoga sam se bojala probati ove sheet maske,ali nakon gledanja recenzija,probala sam ju imoram priznati da je fantasticna! Vrlo pogodna za osjetljivu kozu,jako lijepo hidrira i umiruje kozu,veselim se daljnem koristenju...

      Delete
    5. :/ uh, pa to su ozbiljne situacije.
      Jesi li čitala sastav? Nisam sigurna o kojim se gelovima radi, pa ne mogu puno komentarisati.
      Drago mi je ako ti maska odgovara, primetila sam da je kod nekoliko osoba izazvala lagane bubuljice, ali opet ovisi o tipu i potrebama kože.
      Ja ih trošim redovno (1x u 10 dana) i za sada nemam problema :)

      Delete
  2. U zadnje vrijeme su ove maske bas postale hit ali ja ih jos uvijek nisam isprobala. No s obzirom da si ovu toliko nahvalila kada budem probavala mogla bih si uzeti bas ovu jer mi se svida sve sto si napisala. Ne znam koje jos sheet maske ima Garnier u ponudi ali ova bi mom tipu koze trebala odlicno odgovarati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo bi mi jako drago da efektima budeš zadovoljna kao što sam i ja :) Garnier ima (za sada i koliko sam primetila) dve dostupne, ovu zelenu i plavu, Moisture bomb, ako se ne varam :)

      Delete
  3. Joj i ja imam problema s drogerijskim maskama, uglavnom me peku jer imaju hrpu parfema, čak i hidratante. THE maska mi je Trilogy Mineral Radiance maska i vrijedi svake kune jer nema samo trenutni učinak. No baš ću si uzeti i ovu jer tražim nešto hidratantno. A sad me privlače i one nove tri s glinom od Loreala pa ću i njih morati isprobati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nisam probala Trilogy masku, pa ću obratiti pozornost :)

      Delete
  4. Ja sam u Mulleru uzela rozu, koristila i kupila još jednom, sviđa mi se :) Ta je kao za suhu kožu, pa sam se sad za zimu za nju odlučila. Daje baš instant osjećaj hidratacije, a to je ono što mi zimi treba. Probala sam i Starskin, no korejske me zapravo najviše privlače, no nikako uhvatiti vremena i istražiti koje su najhvaljenije i sastavom najbolje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima i roza tissue? Uopšte je nisam primetila, mada sam gledala samo u DM-u.
      Korejske maske su zbilja izvrsne, mislim, ako iko prednjači u skincare industriji, onda je to Azija :)

      Delete
  5. Upravo na licu drzim Moisture + Awua Bomb i citam recenziju :) Za prvi put sam odabrala ovu, sledeca koju cu kupiti je tvoj favorit, utiscima si me bas zainteresovala :) Moja zapazanja kod ove maske slicna su tvojima, kolicina seruma me je iznenadila te sam nakon skidanja s lica ostatak s maramice utrljala u ruke - prava pirocanka, da se ne baci :D Ocekivala sam da maska ima vockast, osvezavajuci miris te mi je postojeci "vestacki" miris iznenadio cula. Nije neprijatan, ne umem da ga definisem, ali kada su vec dodavali i miris mogli su neku prirodniju, osvezavajucu notu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh da, Garnier je poznat po dodavanju parfema u proizvode namenjene nezi kože i to je jedan od detalja koji mi smeta. Srećom, ova zelena nema taj intenzitet i poprilično je sveden miris. Ali da za tim nema potrebe- zbilja nema :) Srećno s daljim isprobavanjem, radujem se utiscima kad probaš Moisture + Freshness :)

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig