10 August 2016

Essence Camouflage 2 in 1 | Make-up & Concealer + Powder & Make-up


Sredinom prošlog meseca svedočila sam različitim novitetima, što limitiranim, što kolekcijama proizvoda koji će se pronaći u regularnoj prodaji, pa sam neke od navedenih odabrala isključivo u svrhe recenzija na ovom blogu. Znam koliko volite čitati o drogerijskim i pristupačnim brendovima, a među njima su i meni najdraži Essence i Catrice, stoga sam sigurna da će vam i ovaj osvrt biti koristan. Essence je predstavio LE Try It, Love It, a detaljan prikaz i popis proizvoda pronaći ćete ovde. Kako sam se poprilično opskrbila novitetima i proizvodima za isprobati ovog leta, odabrala sam dva pudera jer takvih artikala nikada dosta, naročito kada obećavaju dugotrajnost, kombinaciju karakteristika koje će pružiti izvrsno prekrivanje i onaj famozni FLAWLESS finiš. 
Imajte na umu da sam oba proizvoda isprobavala u periodu poprilično visokih temperatura i pojačane vlage, što na moju mešovitu kožu utiče na način da na površinu isplivaju sitne nepravilnosti (bubuljice, proširene pore na T zoni postaju prošireni krateri...), te ću na osnovu ponašanja u ovakvim uslovima doneti nekakav okvirni zaključak. Svakako, oba proizvoda nameravam nastaviti koristiti i u buduće, pa je kroz jesen moguć edit članka.
Essence Camouflage 2 in 1 Make-up & Concealer: puder je koji, kao što po imenu primetite, kombinuje karakteristike korektora i tekućeg pudera za savršeno, full prekrivanje svih nepravilnosti uz instant mat finiš i dugotrajan efekat. O ambalaži ne bih previše; plastična tubica vrlo uskog grla za higijensko i kontrolisano doziranje proizvoda meni je uvek izvrsno rešenje, naročito jer ne dolazi do konstantnog doticaja s vazduhom, čime se mogućnost isušivanja i oksidacije proizvoda svodi na minimum. Ovaj puder dostupan je u 3 nijanse, a ja ovaj put nisam odabrala najsvetliju (yesss!), već onu u sredini :) 20 Nude Beige. Formula ovog pudera zbilja je jako pigmentirana i deluje kao da će ozbiljno prekriti apsolutno sve nesavršenosti, no moje iskustvo nije baš takvo. Preporuka je da se proizvod nanosi beauty blenderom, utapkavanjem u kožu, ali na svojoj koži primetim najbolje performanse proizvoda kada ga nanosim kabuki, ravno sečenim kistom, utapkavanjem, a potom sve to potvrdim beauty blenderom. Puder se nanosi lepo, lagano, fino se blenda, ali ne prekriva nesavršenosti na način da ih zamaskira kompletno. Rekla bih da mojoj koži pruža srednje prekrivanje, a svako nadograđivanje dovodi do postizanja poprilično neuglednog izgleda. Dopada mi se kako ovaj puder deluje odmah po nanošenju, ali kroz dan se uvlači u pore i sve fine linije, čini mi se da naglašava i linije koje još uvek nemam. Je li to uopšte moguće? Ponovo, uzimam u obzir uslove u kojima sam ga testirala (vrućina, vlaga, znoj, moja koža koja je eksplodirala), ali ako se osvrnem na ponašanje i izgled kože nakon što koristim Essence All About Matt oil free podlogu- radi se o razlici nebo i zemlja. AAM se savršeno stapa s kožom i uopšte mi ne naglašava pore kao Camouflage 2 in 1. Ovaj puder ne daje osećaj težine na licu, a u sebi sadrži diskretan miris koji me podseća na čisto. Miris se gubi ubrzo nakon nanošenja. Swatcheve možete pogledati na fotografijama na kraju članka.
ZA:
* odlična ambalaža
* srednje do jako prekrivanje, bez naglašavanja suvih delova
* ne oksidira
PROTIV:
* demi mat finiš koji se kroz 3 sata na mojoj mešovitoj koži pretvara u oily mess
* brzo nestaje s nosa
* nije dugotrajan koliko obećava (do 4 sata, s tim da nestaje brže s istaknutih i delova lica koji se češće diraju)
* ističe pore na mojoj prekrasnoj T zoni (obožavam je)

KONAČNA OCENA: 7/10
GDE KUPITI: Na svim prodajnim mestima koja raspolažu navedenom kolekcijom, ja sam svoj primerak kupila u Muller drogeriji.
CENA: 32,90 kn
Essence Camouflage 2 in 1 Powder & Make-up: kompaktni je puder koji nudi poprilično identična obećanja kao tekući puder: visoko prekrivanje, instantno matiranje i dugotrajnu postojanost kroz dan. Ponovo, dolazi u solidnoj plastičnoj ambalaži s integriranim ogledalom, što je uvek dobro. Sadrži 9 gr proizvoda, što se čini vrlo pristojnom količinom za svakodnevno korišćenje kroz naredna 3-4 meseca. Za razliku od gore opisanog tekućeg, kompaktni puder iz Camouflage kolekcije poseduje izvrsnu pigmentaciju i uz prethodnu hidrataciju, na koži se može nositi i samostalno, bez tekuće podloge. Naravno, ovakvo prekrivanje neće biti full, najjače, ali će ujednačiti ten i dati prirodan izgled. Ukoliko se, pak, odlučite na prethodno nanošenje tekuće podloge, te fiksiranje iste ovim puderom, imajte na umu da ga je potrebno nanositi u malim, diskretnim količinama jer u suprotnom dolazi do cakey izgleda. To niko ne želi, složićemo se. U kombinaciji s Make-up & Concealer tekućom podlogom ovaj kompakt sarađuje korektno, no kroz dan se cela situacija poprilično pomeša i, meni makar, deluje čudno. Malo cakey, neugledno, messy. Ovaj kompakt se na mojoj koži ponašao najbolje u kombinaciji s L'orealovim Infallible 24H Matte tekućim puderom, ali finiš je presavršen do mere da ume delovati mrvicu neprirodno. Opet, za neke svečanije i prilike u kojima želite biti sigurne u postojanost šminke na licu- ja preporučujem upravo ovu kombinaciju. 
ZA:
* izvrsna pigmentacija
* pristojna postojanost
* zaglađeni, flawless izgled
* može se nositi samostalno uz obaveznu hidrataciju kože pre
* ne ističe suve delove na licu
* fino zamaskira nepravilnosti
PROTIV:
* dugotrajno se ne slaže dobro s tekućim puderom iz iste kolekcije
* ako se nanese u većoj količini, deluje cakey
* ponekad ume delovati porculanski savršeno, neprirodno (opet, ovisi o količini)

KONAČNA OCENA: 9/10
GDE KUPITI: Na svim prodajnim mestima koja raspolažu navedenom kolekcijom, ja sam svoj primerak kupila u Muller drogeriji.
CENA: oko 25 kn
Na fotografijama niže možete videti kako na mom licu izgleda kombinacija oba pudera, up close i full lica nakon 3 sata od nanošenja. Nisam zadovoljna kako se proizvodi ponašaju oko nosa, na čelu i na delu obraza odmah pokraj nosa, gde mi pore deluju kao vulkanski krateri. Takođe, primetićete linije nazolabijalne regije gde ih inače nemam, makar ne u ovoj meri. Opet, kada proizvode nosim odvojeno, pronalazim ove mane u manjoj meri, pa vam na to skrećem pozornost.
ZAKLJUČAK: Drago mi je što sam bila u prilici isprobati ova dva noviteta, te se nadam- mnogima od vas, koji ovaj članak čitate, razjasnila nekoliko činjenica i ponašanju proizvoda na mešovitoj koži. Iskreno, preporučila bih vam da tekući puder preskočite i radije se opredelite za All About Matte oil free podlogu jer je izvrsna za sve nas s mešovitom kožom, dok bih vam kompaktni puder preporučila samo zbog mogućnosti samostalnog i nošenja u kombinaciji s tekućom podlogom koja nije iz ove kolekcije. Svakako, vi donosite konačnu odluku :) Volela bih da mi u komentarima napišete kako vam se čini ovaj dvojac, šta tražite od jednog pudera i jeste li već isprobale novitete iz Try It, Love It kolekcije.


SHARE:

7 comments:

  1. Sto se tekuceg pudera tice definitivno preskacem jer nasla sam savrseni i ne mislim ga mjenjati sve dok ga budu proizvodili. Naravno radi se o L'oreal infallible 24h matte puderu. A ovaj u kamenu bih voljela probati jer mi se svida sto kazes da se moze nositi i samostalno. To dobro dode ponekad kada mi ne treba neko extra prekrivanje vec samo lagano zelim ujednaciti ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majo, ja ga kupujem uvek u dva primerka, eto, toliko mi je dobar (L'oreal). Potpuno te razumem.
      Evo, baš danas na licu imam samo puder u kamenu i zadovoljna sam kako se ponaša kroz dan. Baš je okej, a lice deluje prirodno.

      Delete
  2. Tekući puder ne bih i tako i onakp kupila jer ih imam stvarno dovoljno, dok mi se puder u kamenu stvarmo svida. Amnalaza je stvarno preslatka i veliki plus mi je to što ima ogledalo. Ako ga uspijem dohvatiti, kupit cu ga. Ali nije da cu sada ici trcati u Muller tako da ga stignem kupiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se odlučiš za kompakt, nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Delete
  3. Koristim ovaj tečni puder već par dana. Nanosim ga prstima, ali brzinom svijetlosti jer se vrlo brzo suši. Nanosim vrlo malu količinu na kritična mjesta (bubuljice, crvenilo) a ostatak ovlaš nanesem na ostatak lica, malo razmažem pa utapkam. Čelo mi već nakon 20 minuta sija kao disko kugla dok nos i brada nisu baš mnogo (takođe imam mješovitu kožu lica). Smatram da ga je ipak bolje koristiti kao korektor za područje ispod očiju i prekrivanje bubuljica nego kao puder. Moj omiljeni puder je, bajdvej, Maybelline Affinitone.
    Odlična recenzija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Složila bih se s tobom, puno bolje performanse ima kao korektor. Inače se ne branim od dewy finiša, ali ovaj se baš sjaji :D što si i sama primetila. Kompakt je sušta suprotnost, baš sam zadovoljna.
      Affinitone mi je bio jako drag tamo negde, na početku dvadesetih :D
      Hvala ti puno!

      Delete
  4. tekući puder imam i dobar mi je. nosim ga na dnevnoj bazi. ne sakriva nedostatke nešto previše,ali kao što rekoh-za dan dobar!

    ReplyDelete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig