6 July 2016

L'oreal Infallible 24H-Matte Foundation & Mattifying Base | Review + All Day Wear Test (Summer Edition - Video)


Ako je vaša koža mešovita, ili jednostavno ima tendenciju pojačanog lučenja sebuma tokom dana, a pritom je i osetljiva- onda ste na pravom mestu, jer za vas pišem najdetaljniju recenziju dva proizvoda namenjena isključivo opisanoj problematici. Pre nekoliko meseci, potpuno slučajno, susrela sam se s testerom L'oreal Infallible 24h-Matte, puderom koji je ubrzo potom promenio moje poimanje matirajućeg efekta, te učinio da zaboravim na sve ostale pudere koje posedujem! Poprilično sam ''teška'' i tvrdoglava prilikom sticanja objektivnog mišljenja koje se temelji na tvrdnjama o matiranju: toliko je podloga koje obećavaju smanjeno ili kontrolisano probijanje viška sebuma tokom dana, a jednako toliko njih radi upravo suprotno, čineći da se koža oseća zarobljeno, otežano, vizualno postarano, neuredno. Današnji članak podelila sam u dva dela, odnosno dve recenzije; u prvoj, ovde na blogu, opisaću vam ''tehničke'' specifikacije proizvoda, te moja zapažanja tokom nošenja u nekakvim normalnim temperaturnim uslovima, a na kanalu bloga pripremila sam video u kome sam L'oreal Infallible bazu i puder stavila na poprilično zahtevan test izdržljivosti na visokim temperaturama (32C+). Vežite se, biće ovo (nadam se) zanimljiva ''vožnja'' :)
L'oreal Infallible Mattifying Base- prvi je korak u šminkanju, odnosno korak koji prethodi nanošenju L'oreal Infallible 24H-Matte pudera. Ova baza osmišljena je tako da svojim sastavom (silikonima) ''zaključa'' nepoželjni sjaj na licu i time pojača performanse pudera u smislu boljeg matiranja. Ova baza obećava ugodan, komforan osećaj na licu, laganu teksturu i osigurano matiranje. Proizvod dolazi u tubi zapremine 35ml, uskog grla, izvrsnog za kontrolisano doziranje i higijensko nanošenje. Sastav proizvoda me je poprilično iznenadio jer sadrži samo dva silikona! Bazu nanosim na čisto lice (na koje sam pre šminkanja nanela odgovarajuću negu, hidratacije radi), tako da proizvod u tačkicama rasporedim po sredini lica (T zona), a potom jagodicama prstiju razmazujem prema spoljašnjim delovima lica. Bazu uvek nanosim i apliciram prstima jer primetim da se trenjem i grejanjem proizvod savršeno stapa s kožom i daje puni efekat. Ova baza je vrlo lagana, skoro kao voda. Na licu ne ostavlja film, ili osećaj lepljenja. Ne suši se ''brašnjavo'', već postaje druga koža. Lice je savršeno glatko i teksturom ujednačeno. S obzirom da je proizvod transparentan, bazom se ne može postići ujednačavanje tena. Nošenjem ovog proizvoda nisam primetila ikakav uticaj na kožu u smislu iritacija, ili dodatnog isušivanja. Čak i bez prethodno nanete hidratacije, koža ne reaguje isušivanjem. Silikoni rade savršenu mehaničku barijeru i osim što teksturu kože čine besprekornom, sprečavaju prodiranje sastojaka pudera u kožu (u meri u kojoj bi se upili da puder nanosimo bez baze). Biću slobodna napisati kako me ovaj primer jako podseća na Benefit-ov POREfessional, s tim da je transparentan, dok PF sadrži pigmente. Na fotografijama niže pogledajte detaljnije sastav, te swatch proizvoda.
Gde kupiti: u svim drogerijama koje prodaju L'oreal kozmetiku
Cena: oko 80 kuna, s tim da je često na sniženju.
Moja ocena: 10/10
L'oreal Infallible 24H-Matte puder jedan je od onih proizvoda koji je antologijski promenio moj pojam matiranja i mat izgleda kože kroz celi dan. Uopšte nisam očekivala da će mi se svideti, naprotiv! S L'oreal puderima nemam najslavniji odnos od momenta kad su True Match-u promenili formulu, a time se izgubilo i moje interesovanje za isprobavanjem ostalih proizvoda ovog tipa, istog brenda. Nakon što sam u L&Z magazinu pronašla tester u nijansi Sand, koja bi mi odgovarala nakon višemesečnog lutanja Saharom (because... vampir), zanemarivši taj fail, odlučila sam u kućnim uslovima :) malo isprobati i videti šta je to L'oreal smiksao u međuvremenu. Na prvo nanošenje, osetila sam razliku u formuli. Formuli koja je poprilično tekuća, ali se mora nanositi brže jer se suši poprilično brzo. Formuli koja, kad se osuši, se s kožom stapa u meri koja obezbeđuje da se postigne prekrasno prekrivanje, ali bez osećaja maske, težine. Odmah ujutro pohitala sam u DM i kupila full size, ovaj put u odgovarajućoj nijansi- 11 Vanilla. I ljubav se dogodila! Neizmerna, fantastična, fenomenalna ljubav! Osim što se nanosi kao san, ovaj puder se ne oseti na licu. Uopšte! Ja ga naradije nanosim prstima jer se na taj način puder savršeno stapa s kožom, a potom ga malo razvučem kistom, od unutrašnjosti lica ka spolja. Ako ga na kraju utapkam i spužvicom, rezultat je savršeno apliciran puder koji se jedva vidi, a na licu je postojan kroz celi dan! Ono što me je dodatno oduševilo je činjenica da se ovaj puder ne nakuplja tamo gde bih inače imala problema s cakey efektom: oko nosa, ispod donje usne, između obrva, na čelu. Ne naglašava pore, fine linije, ne nakuplja se u pregibima. Kroz dan ujednačeno bledi i na kraju, nakon puno, puno sati, cela priča i dalje izgleda jako uredno, skoro pa kao u trenu nakon inicijalnog nanošenja. Bitno mi je napomenuti kako formula ne oksidira i na mom licu ne menja svojstva u smislu nijanse tokom dana. Sastav i swatch potražite na fotografijama niže.
Gde kupiti: u svim drogerijama koje prodaju L'oreal kozmetiku
Cena: oko 90 kuna, s tim da je često na sniženju.
Moja ocena: 10/10

S obzirom da sam na početku ovog članka napomenula kako sam recenziju podelila u dva dela, red je da vas uputim na onaj drugi, meni zanimljiviji deo :) u kome sam L'oreal duo stavila na poprilično zahtevan izazov, zadatak, test... kako god! Leto je godišnje doba kada se radije manje šminkamo (makar većina nas) i sve zbog izbegavanja neugode od razmazivanja, topljenja, te skidanja šminke znojem (još kad je u pečatima, ah! sreći nema kraja...). Moja ''go to'' opcija je ujednačen ten, lagani smokey na kapcima, ili potpuno neutralna priča s eyeliner-om, te rumenilo i highlighter za uveče, ili neke malo bitnije prigode. Odlično je to kad se našminkamo savršeno, ali najbitnija stavka je podloga koja celu priču drži na mestu, urednom. L'oreal Infallible 24H-Matte podloga obećava celodnevnu nosivost, bez mane, a ja sam ovu tvrdnju proverila u celodnevnom test-nošenju na temperaturi koja je dostigla 35. podeljak. Ako vas zanima kako su se moji utisci sumirali kroz dan, pozivam vas da pogledate video klikom na ovaj link.

Ili ovde, na blogu :)

Foto prikaz L'oreal Infallible Mattifying baze i L'oreal Infallible 24H-Matte pudera kroz dan
Pišite mi i podelite svoja iskustva s L'oreal Infallible puderom/bazom! Uvek me veseli pročitati vaša mišljenja. Takođe, pozivam vas da se pretplatite na moj kanal i u komentarima ispod videa napišete kako vam se dopada video recenzija :)

Do narednog puta!




SHARE:

17 comments:

  1. Jedna od najboljih recenzija koju sam pročitala u zadnje vrijeme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ Hvala, jako je lepo pročitati ovo.

      Delete
  2. Aaaaa zelim ovaj puder. Moj Cover Me je pri kraju tako da trazim odgovarajuci, ova recenzija mi je super dosla, jer da je nisam procitala nikad ne bih ni pogledala ovaj puder u dm-u. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, drago mi je ako sam recenzijom pomogla, ili sugerisala na nešto dobro. Ukoliko je tvoja koža sklona lučenju viška sebuma tokom dana, a želiš taj fini mat efekat, toplo preporučujem.

      Delete
  3. Slazem se sa tvojom recenzijom, takodjer imam mjesovitu kozu i odlican mi se pokazao, samo na meni bolje izgleda nanesen gustim kistom nego prstima i moja nijansa 24 golden beige malo oksidira nakon sto se "osusi" i fiksira na licu.

    ReplyDelete
  4. Kupila sam ovaj puder i apsolutno sam oduševljena :)! Koristim ga bez prajmera i kamenog pudera i prosijavanja nema, a nanosim ga uglavnom utapkavanjem sunđerčićem, ređe prstima, tako bolje prekriva crvenilo nego kad se, po preporuci proizvođača, razmazuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Jovana! :) Baš mi je drago da i tebi odgovara. Da, aplikacija ovisi o željama krajnjih rezultata, a kako nemam nekih preterano izraženih nepravilnosti- ja ga nanesem prstima, a potom utapkavanjem ''potvrdim'' te kritičnije delove :)

      Delete
  5. Imam puder i iako ga nisam pošteno isprobala jer trošim ostatke starog True Matcha, mogu reći da mi se sviđa. Doduše, nekako mi se ne sviđa kako izgleda mat na mome licu, ništa bitno, jednostavno nisam navikla i izgledam si čudno, tako da ispod stavljam Murad OCM kao bazu i zatim puder pomiješam s mrvicu Catrice iluminiriajuće baze (ono rozo pakiranje :D) i tad mi izgleda fenomenalno, prirodno.
    A bome mislim da ću i bazu kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, njegov mat efekat mrvicu je drugačiji od onoga na šta smo navikle :) ali definitivno nije KREČ MAT :D s efektom porculanske lutke. Naravno, svako ga treba nanositi na način da mu pruži maksimalan komfor i efekat. Ja sam sigurna da s Catrice bazom deluje jako lepo, a sad si mi dala ideju da se malo poigram :) Baza je odlična, baš sam jako zadovoljna.

      Delete
  6. Procitala i odgledala! :) Ovo zvuci kao sve sto meni treba :) Sutra idem da kupim oba proizvoda, i ne zalim jer sve sto sam kupila na osnovu tvojih preporuka, pokazalo se kao fenomenalno! :)
    Inace, stvarno obozavam tvoj blog, mislim da radis daleko najkvalitetnije recenzije. Takodje, sve pohvale za youtube kanal, imas jako prijatan glas i pojavu :) a povrh svega, odlicno znas o cemu govoris, tako da je pravo zadovoljstvo gledati i slusati te. Naaaajveci pozdrav iz Beograda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Ana, oprosti što odgovaram ovako kasno :) Hvala ti na divnom feedback-u, znači mi puno, puno!
      Toliko si me obradovala i boost-ala moj ego (haha) s pohvalama, da se ne smem šaliti i moram biti samo još bolja ;)
      Javi kako ti se dopadaju L'oreal Infallible puder/baza :*
      Najveći pozdrav mom Beogradu :))))

      Delete
  7. Odmah bi mogla potpisati sve sto si napisala o ovom puderu jer se slazem od rijeci do rijeci. Primer nisam isprobala ali sada nakon ove recenzije zelim i to jako. Sto se tice pudera, ja sam masnokozac u vjecnoj potrazi za savrsenim matirajucim puderom. Cim izade neki novi ja ga obavezno kupujem i moram isprobati ali do sada mi se niti jedan nije svidio. Ocekivala sam puno od Bourjois Air Mat pudera ali me totalno razocarao, brzo nakon njega je dosao i ovaj pa sam ga kupila stvarno bez velikih ocekivanja. A onda je uslijedilo iznenadenje i velika ljubav jer ovaj puder je za mene cisto savrsenstvo. S drugim puderima sam obavezno jos trebala preko staviti i puder u prahu/kamenu a sa ovim ne. I ne zasjajim se nakon pola sata kao sa drugim puderima. Isto ga najvise volim nanositi prstima, isprobala sam razne kistove ali sa prstima mi nekako najljepse izgleda. Ma da ne ponavljam sve sto si i ti sama napisala jer slazemo se u svemu, puder je savrsen i koristit cu ga sve dok ga budu proizvodili. A sada odoh pogledati i video jer ovaj komentar je vec predugacak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da ti puder odgovara jer sam svesna koliko je osobama s masnom kožom teško u ovim toplim mesecima pronaći proizvod koji se s lica neće otopiti u toku dana. Bourjois Air Matt je, meni makar, totalni FAIL! Srećom, nisam ga kupila, već samo isprobala. Baš loš puder, od formule, finiša (brašnjavo na licu, nope! naglašava i nepostojeće linije, postara za 10 godina...), a na kraju nije ni jeftin.

      Delete
  8. Mislila sam da sam ostavila komentar, ne znam sto se dogodilo.
    Uglavnom, svidja mi se puder, lijepo pokriva i ne prosijavam se s njim, nosim ga i bez kamenog pudera. Imam mjesovitu kozu sa nepravilnostima i meni se najbolji pokaze kad ga nanesem gustom cetkicom i na mom srednje tamnom tenu oksidira, kad se "osusi" na licu, postane malo tamniji i dobije dozu narancastog. Bar mi se cini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Dano, ovo je prvi i jedini komentar od tebe :) a da ga ja vidim :)

      Ako se vratiš, molila bih te da mi napišeš koju nijansu koristiš? Čisto zbog oksidiranja, meni se uopšte ne događa, ali da devojke koje čitaju komentare vide o čemu je reč. Iako me je bilo malo strah u početku, ne bi li se transformisao u nešto narandžasto. Ali nije.

      Delete
  9. Draga Misha, procitala sam nekoliko recenzija o ovom puderu, ali tek posle ovog posta odlucila sam da najpre probam tester ( Vanilla ) i odusevila se performansama :)! Uskoro ga i kupujem, a tebi hvala za iskrene i detaljno prenesene utiske. Kristina :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Kristina :)
      Predrago mi je što je puder ispunio tvoje želje i očekivanja :)
      Hvala tebi na čitanju :) :*

      Delete

Thank you for your kind comments, they mean a lot as the best form of feedback :) Feel free to come back anytime! // Hvala na komentarima i vremenu koje odvojite za pisanje istih, oni su najbolji feedback mog rada :) Dobrodošli ste da se vratite kad god to poželite!

© CROSSING BEAUTY. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig